Stockholm

Ola!
 
Jag har haft en toppenhelg i storstaden med mina brudar.
 
 


Vi åkte tåg upp.
 
 
 
Vi var ute och åt god mat på kvällen och sedan  var vi och dansade hela kvällen lång. Dagen efter badade vi i en utomhuspool på  hotellets tak, sedan åt vi en god hotellfrukost. Efter det stod det shopping på agendan och för en gångs skulle hittade jag en hel del. Kul!
 
 
 
Ida och jag delade rum.
 
En riktigt skön helg som gav mig ny engergi.
 
 
Idag var jag i Linköping med Josse och sprang ett varv på Ikea, kidsen var med och de var helt underbara och uppförde sig jättebra.
 
Sedan åkte vi hem till J och fikade samtidigt som hon skruvade ihop sitt nya matbord. Så fint blev det.
 
 
En riktig plus helg och nästa vecka väntar påskfirande och sommartid. Lovely!
 
Hörs då. Love
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback