Sjuklingar men ny familjemedlem.

Ola amigos!
 
Idag har en liten hamster flyttat hem till oss, nämligen lilla Bella.
 
Hon har redan rymt en gång och vi vet inte riktigt hur. Det vore ju så typiskt om det är genom gallret.
 
 
 
Men nu hoppas vi att hon stannar i buren.
 

Min träning har kommit av sig helt, jag har varit sjuk sen förra veckan och det känns så tråkigt. Hoppas att jag kan komma igång igen i slutet på den här veckan.
 
Nu är Stella, Anders och Sigge hängiga här hemma, så den här veckan får de vara hemma och kurerar sig. Hoppas våren kommer snart så vi slipper dessa sjukdomar.
 
 
 
I helgen var vi i varberg och hälsa på kusinerna. Det var såklart väldigt mysigt, förutom att Stella fick feber, men det var igår när vi åkte hem. Som tur var.
 

Min man överraskade mig med blommor idag, inte varje dag.
 
 
Hoppas ni får en bra vecka.
 
Love!

Kommentarer
Åsa säger:

Fina bilder! Kul att du är med oss på Stjärnan en stund idag :) Kram Åsa

2013-01-30 | 07:15:39
Josefine Franzén säger:

Gud vad söt den nya famijemedlemmen är! :)

Hoppas ni kryar på er så vi kan ses snart! saknar er! <3

2013-01-30 | 19:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback