Fotboll

Hej igen.
 
 
13 februari - snart är denna månad också över. Så härligt. Snart vår!
Sigge fyller år om exakt 10 dagar. Då blir det 3 års-kalas. Ska bli mysigt. 
 
 
 
 
Anders och barnen är på Stellas fotbollsträning, vilket blev en lugn stund för mig.
 
 
Dagarna går snabbt och träningen har än så länge fungerat bra.
 
 
Jag har den här veckan tränat
 
Mån: Kondition
Tis: Armar/rygg/mage
Ons: Kondition (ingen lång stund för jag blev sen till jobbet, men jag var ändå där ;D )
Tors: Ben
Fre: Vila
 
Hoho känns bra. Heja heja.
 
I mars åker jag och tjejerna till Stockholm på shoppingtripp.
 
Längtar!
 
I sommar, när vi är klara med altanen, då blir det fest! Anders och jag är riktigt sugna på fest och egentligen har vi inte haft någon inflyttningsfest så detta blir väl en lite försenad.
 

Haha.
 
Jag köpte tulpaner till Anders idag, och rensade ett köksskåp som han varit irriterad på ett tag. Det kallar jag kärlek.
 
Ha en fin onsdag!
 
Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback