Söndag

Hej hopp!

Ja, då var åter en vecka gången och ja, nu är det väl höst ändå?

Anders å jag har några nya projekt på gång här hemma och näst på tur är en uppfräschning av köket.



Det härliga furutaket ska målas vitt vitt vitt, precis som i hallen. Å det hoppas jag på kommer göra en stor förändring. Även det fula beiga golvet ska väck och istället ska vi ha ett mörkt tror jag.



Här är det inte Sigge ni ska titta på utan golvet - bort ska det!

Köket är relativt nytt så vi behåller det som det är så länge och satsar på att bara fixa och trixa lite så länge. Ni vet jag skulle ju vilja ha ett riktigt lantkök, men vita fina luckor och mer öppna ytor, men men man kan ju inte få allt.

Å så har vi gjort i ordning lite i vardagsrummet:

Before




After





Det var någon som undrare var vi hade köpt krokarna till hallen och dom hittade jag på Nordik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback