Yes!

Skönt det är när man känner att man har fått lite gjort.

Inte allt för mycket men jag har packat en kartong och så hjälpte pappa mig att bädda bebis säng.

Pappa är grym på att bädda. Han själv påstår att det hela började när han gjorde lumpen, då det var självklart att sängen skulle vara perfekt bäddad. Så eftersom pappa alltid varit så bra på att bädda så är varken jag eller min bror särskilt bra på det.

 

Bebis säng står klar, och den här gången ska den användas från början! (Eller ja den som lever får se)

 

Har haft härligt tjejbesök på förmiddag av min vän Tessan. Vi fikade och pratade förlossningar, barn och bröllop. Helt fantastiskt det är med lite härligt girltalk ibland.

 

 

 

Pappas rockbrud.

 

Nya vårskor från Vincent. 499:- men 149:- på rean. Sådan shopping blir man mycket nöjd av.

 

Idag ska vi till Stellas kusiner och hälsa på. Storkusinen Elin är hemma och Stella har längtat som en tok. I morgon blir det Barnteater i Söderköping. Ska ta med kameran och föreviga Stellas kulturella besök.

Ha en härlig lördag.

 

Love M.


Kommentarer
Camilla säger:

Härligt ni har det! När var det ni flyttar nu igen? Vi får ta och komma och hälsa på er i nya huset i sommar någon gång när vi är på väg ner till Jönköping.



Ha det bäst! Kram

2010-02-07 | 08:37:42
Bloggadress: http://oskrivnablad.blogspot.com/
Elin säger:

Tack så jätte mycket för kortet, saknar er redan. ligger här nere och har feber och grejer så kortet muntrade upp mig kan jag lova.



hälsa alla hemma, så ses vi snart.



kramar

2010-02-08 | 17:23:56
Bloggadress: http://elinadamsson.devote.se
Jenny med familj säger:

Så söt sängen var.. Hihi gosigt med nybäddat. Själv hatar jag att bädda rent. Barnens går an eftersom de sängarna är mkt mindre men min o Lennies. Uscha mig. Men så underbart skönt när man väl har gjort det =)

Åhhh så spännande snart kommer den lilla knodden.. Hihi vad kul för er.. Så söt hon är Stella, en riktig liten cooling =)

2010-02-09 | 11:48:37
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback