OMG!

Hade sammandragningar igår som gjorde ont ut i ryggen. Dom kom var 10:e minut och Anders och jag började att bli liiite spända. Men kl 21.00 hör vi lite gnäll från vår lilla stumpa och vips vad det är så har hon ont och pekar på magen. En liten stund senare kommer första uppkastet!

Åh inte nu, var väl vår första tanke. Men lilla gumman var så duktig och kastade upp några gånger och sen var hon helt slut att hon somnade i min famn, precis som när hon var liten. Jag hade fortfarande ont men helt plötsligt spelade inte det någon roll längre.

Jag var/år livrädd för att börja kräkas och går runt och känner mig illamående mest hela tiden. 

Men idag har allt varit som vanligt och hon vill ha mat osv. Men samtidigt brukar hon vara pigg efter hon kräks och så har hon ändå lyckats smitta ner alla i sin närhet. Så den som lever får se.

Men jag hoppas, hoppas, hoppas att jag inte ska bli magsjuk nu, FÖR det har jag VERKLIGEN inte tid med!

Hoppas ni har en bättre start på veckan!

Love!

Kommentarer
Alexandra säger:

Men gumman all Lycka till er! Håller tummarna för att du inte blir magsjuk och att förlossningen går som på rälls den här gången!!! Puss o kram

2010-02-15 | 13:21:35
Åsa & Linus säger:

SHIIIT va spännande. Vi tänker på er. Hoppas ni klarat er resten av familjen - är vitpepparkorn ifall de skulle hjälpa :) Snart finns en till bebbe i denna underbara värld <3 KRAAAAM

2010-02-15 | 19:50:10
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback