Fredag och helg.

Men här hemma är det sjukstuga. Anders har troligtvis fått Hortons, en sjukdom som ger sjuk huvudvärk och som på engelska heter Siucide headache. Jag hoppas verkligen inte att det blir långrandigt för det kan på gå i månader.

Jag ska till doktorn idag med mitt öga, är helt röd igen och ljuskänslig....så ja hoppas jag slipper ögondroppar. Bara Stella som har klarat sig.

I helgen blir det till att slappa och kurera oss.

Lunch idag blir potatis och lax med hollandiesås...såååå gott, längtar redan.



Love.

/M.

Kommentarer
Anonym säger:

nej usch och fy.. har ni oxå sjukstuga...vi har precis blivit friska..läbbans med ditt öga och det där anders har låter obehagligt..är det farligt?? ta hand om er och kurera er ordentligt i helgen.. kram

2009-10-09 | 10:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback