Kräftskiva

I helgen var vi inbjudna till mina kusiners egna kräftskiva. Det blev hemmajagade kräftor som kokats tidigare under dagen av min kära faster. Å som vanligt hade vi en supermysig helg tillsammans.



Kräftskiva på Brohagen.




Stella




Anton bus.




Kvällen var fantastik fin...




Stella ville smaka...




Mmm ..



Hela gänget.



Dagen efter var alla lite trötta men vädret var toppen så vi åkte till Mjölby och badade. Måste slå ett slag för deras grymma priser. 20:- / vuxen och 10:-/barn lite billigare än vårt eget Medley-bad.






Snart är det helg igen...I morgon ska jag jobba och storhandla. På fredag ska jag och A. åka på ett uppdrag innan vi åker ut till Stellas kusiner på middag.

Love

/M


Kommentarer
virre säger:

härligt att du är igång och bloggar igen..ni verkar ha haft en toppen sommar...kram

2009-08-13 | 12:06:23
Bloggadress: http://lejonheart.blogspot.com
Hanna säger:

Åh, vad mysigt ni verkar haft det! Vi ska äta krällor imorron, lovely! PUSS

2009-08-13 | 19:25:58
Jenny å Engla säger:

Oh det såg mysigt ut. Man har kräftskiva alldeles för sällan, eller vad säger du.. Kram kram

2009-08-13 | 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback