Slappardag

Igår hade Stella å jag en slappardag. Vi var hemma, jag tittade på Sex and the city-filmen å bara hade det mysigt i höstvädret. Å vilken film, ni som sett den förstår. Stella sov nästan ingenting på hela dagen så när eftermiddagen kom var hon som en sur citron. Så då fick sambon å jag dra på oss regnkläderna och bege oss ut och gå.

Vi gick runt strömmen, stannade vid en blomsteraffär, jag köpte fina blommor till vardagsrummet och en fin röd gerbera till min sambo. Köpte också ett rosabandet-band. Gillar själar som lägger ner en massa tid på att dra igång rosabandet kampanjer osv. Jag valde att sponsra Beatas.blogg.se (har inte lärt mig länka ännu). Hon har redan slagit sitt mål men jag hoppas att hon når 5000!! Lycka till!



I varje fall så måste jag medge att stegräknartävlingen har fått mig och min sambo att umgås på att bättre sätt. När vi är ute och går så pratar vi! Massor, om allt. Det har blivit riktigt mysigt och gå ut och gå. Vi har pratat så många gånger om att göra det och nu blir det verkligen av, tack vara Hanna. Hon lurade min sambo att gå med nämligen!

Idag ska Sambon börja jobba igen, jag ska på träff med BVC på Fenix och sen gå en promenad med en mammavän.

Å ikväll då smäller det.
Hemmapremiär för brudarna. NKIK VS Arboga. Jag hatar arboga så jag hoppas tjejerna vinner. Jag å Åsa ska dit å heja som tusan. Pappsen följer nog på ett hörn också han har inte riktigt vant sig vid att jag har slutat med handbollen och saknar väl att få gå å titta. Mässhallen kl. 19.30!



Japp det var det, i morgon väntar IKEA med mutti. Ska bli så skoj ska leta efter min jacka å ett par skor.

Love.

/M.



Stella önskar alla en bra dag, med ett tandlöst leende.

 

Kommentarer
Hanna säger:

Prommis imorron? Puss

2008-10-05 | 11:30:51
Bloggadress: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback