Scones

Jag bjöd ju brudarna på scones när dom var här i måndags. Jag gjorde dom på dinkelmjöl och det blev supergott!
Å vi hade jättetrevligt och pratade om allt och ingenting som vanligt! Stella fick en försenad doppresent också, en gipstavla.  Jättefin! Så den ska vi göra någon dag, återkommer med bilder!

Stella är vaken men väldigt trött nu, så snart blir det promenad!



Köpte förresten en ny åkpåse till skrutt. En svart med vita prickar och med rött fleece innei. Jättefin! Så nu åker hon som en princessa!

Love!

/M.

Kommentarer
Hanna säger:

Och jag ser fram mot mina club sandwich på fredag=) Miss ya! Puss

2008-10-15 | 21:28:16
Bloggadress: http:// svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback