Jag gillar fotboll

Jag tycker att det är roligt att titta på fotboll, även om jag är ensam hemma så tittar jag på fotboll. När jag mindre hade jag väl inte direkt något favoritlag, det var mer "Jag hejar på det lag som vinner". Men sen jag träffade A. har jag blivit smittat, och nu är det Man United som gäller för hela slanten.

A:s storebror fyllde ju som sagt 40 i veckan som firades med pompa och ståt idag. Hela släkten hade lagt ihop till en fotbollsresa till England. A. ska självklart följa med, han var inte sen att offra sig, som han så fint säger. Jag självklart styrde upp det hela och såg till att hela resan blev av. Fredag till måndag blir resan och två matcher ska ses under helgen. Å jag, jag får inte ens följa med.

Självklart är jag glad för A:s skull för han är ju eld och lågor över att få åka, å jag var ju faktiskt i London förra året med mamma. Så det är ju hans tur att åka, men ändå. Jag vill också åka till England och titta på fotboll. Innerst inne hade jag hoppats på att A:s bror inte kunde följa med pga av pass problem eller något likande, så jag bara var tvungen att följa med. Men nääää. Ni skulle ha sett minen när han fattade att han skulle få åka till Manchester å se sitt älskade lag. A:s bror hade till å med en skärp på sig idag med Man U. loggan. Snacka om FAN.

Jag ÄR glad för deras skull.

Verkligen glad.




Jag missar ju inget....

Love.

/M.

Kommentarer
Josefine säger:

haha.. känner igen mig. min sambo är man united tokig och vi har precis bokat en resa till april då vi ska åka och avnjuta old trafford! kram

2008-10-19 | 11:31:59
Bloggadress: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback