Va f-n hände...

Jag trodde segern var inom räckhåll, men nej då i handboll kan allt hända. Nu var det tusan tur att vi inte förlorade istället. 21-21 .... f-n.

Ladda om till nästa match bara på torsdag 18.00.

Ikväll ska jag binda en dörrkrans. Ska bli så skoj!

Carolina Gynning var med i Riks morron Zoo nu på morgonen och det var riktigt roligt att titta på. Jag giller Gynning, hon är så jäkla yr. Stella satt och skrattade högt när dom skrattade på tv:n.


Nu ska vi göra i ordning oss.

Love.

/M.

Kommentarer
Åsa säger:

Hello friendo. Tack för igår, mycket trevligt - alltid lika trevligt. Blogg.se hade nog en dålig dag igår, mina inlägg uppdaterades låångt efter jag skrivit dem, skuumt. Jag tror jag kanske har lite förvärkar, inget som stör mig men känner ändå något jag inte känt förrut :) Spännande. Pusskram, ses ikväll

2008-12-03 | 09:58:54
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback