Borta bra men hemma bäst...

Vad härligt vi har haft det.

Tänk att julen redan är över...sjukt vad fort det går...



Skotertur på fjället



Jag på väg ut i spåret, Shaggy i bakgrunden.



A. och Stella på promenix



Stella i sitt söta underställ.



Shaggy älskar snön, nästan lika mycket som mig.



Mutti å jag i spåret. Var ute på en runda som skulle vara lättåkt med inte så många backar...



Det var en hel del backar....



Jag vid backarna, innan var vi inne på After ski på Tuppen.




Stella i sina julklappaskläder...


Härligt härligt....


Först kunde  A. inte alls tänka sig att bo på ett ställe utan trottoarer, men sedan efter en liten skotertur så kunde vi lätt flytta upp...förstår inte varför?

Ett stort grattis till Åsa med familj. Äntligen är lilla pyret här och det blev en kille precis som jag trodde :D

Love.

/M.

Kommentarer
Hanna säger:

Vad mysigt ni verkar ha haft det! Men härligt att ha er hemma igen=) Puss

2008-12-29 | 00:47:14
Bloggadress: http://svansens.blogg.se/
Elin Ö säger:

Ser ut som att ni har haft d supermysigt! hoppas vi ses snart! Kram

2008-12-29 | 20:24:09
Jensa säger:

Asså vilken underbar permanent han har Shaggy! Så himla snygg! Hur får ni till den? ;)

2009-01-01 | 19:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback