Svårt...

Sitter å väljer bilder till en förstoring. Mycket svårt, men det blir nog bra tillslut. Vi är i allafall mycket nöjda med bilderna som vi tog på Fotografica.

Här hemma har vi varit däckade av magsjuka, alla utom jag. Så jag hopper verkligen att jag klarar mig! Åh så hoppas jag nu att det blir en lugn jul med massor av mys med alla nära och kära. Vi börjar vårt firande redan på lördag, med lilljul hemma hos Adamssons.

Vi missade tyvärr Stellas Luciafirande i måndags och den som var mest ledsen över det var nog jag. Jag hade verkligen sett fram emot att se min lilla tös lussa för oss. Men A. blev magsjuk natten innan så det var bara att ställa in. Jag som hade suttit uppe och sytt upp hennes lucialinne, strykit det två gånger (jag som hatar att stryka) å förberett fikakorg m.m. Men men that´s life åh det går väl fler tåg ;D


Våra små sötisar!

Glad Lucia säger jag i efterhand och jag hoppas ni njuter av vårt vackra vinterväder för det gör vi!

LOVE!

 


 

 


Kommentarer
Åsa säger:

Vilken fin bild! Så söta! Vi ses imorgon! Kram Åsa på *

2010-12-15 | 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback