Detta är spännande...

min kära vän Hanna, alias Svansen, länkade mig på hennes blogg och helt plötslig slog jag besöksrekord!

Fantastiskt.

Vad tror ni om melo ikväll?

Jag längtar mer till måndag eller ja tisdag morgon då Gossip finns att se igen! (Tack Camilla för infon) I`m happy!!!!


Har köpt ett par rosa stövlar till skrutt och en matchande rosa mössa. Nu har vi tio st hemma tror jag, ja mössor alltså. Men ingen är riktig bra, sitter inte bra. Någon förälder där ute som kan tipsa om en mössa som sitter bra på dom små liven???


Jag jobbar 14-19 i morgon igen, trodde jag jobbade 8-14 men fel fel fel. Så i morgon har jag sovmorgon. Snacka om YRAST i stan. Nu måste jag fixa lite här på jobbet innan jag går hem.


Trevlig kväll.

Love.

/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback