Jag har tappat min stegräknare

Det var ödet som bestämde att vi skulle köpa två nya stegräknare när vi var å shoppade i förrgår, för idag så tappade jag min andra, min allra bästa. Måste helt enkelt börja med den nya nu och jag slår vad om att den inte alls är lika bra, å inte lika positiv som min gamla.

Men, ja den som lever får se.

Brudarna i laget krossade arboga, vilket jag tyckte var helt underbart men det som jag var mest faschinerad över var att det äntligen har kommit nya handbollsdomare. Hela mitt liv har jag förföljts av ett par domare, enda sedan jag började min karriär i IK Ramunder fram tills jag slutade. Å nu äntligen så har det komit några nya stjärnor på domarhimlen. Två brudar som visade vart skåpet skulle stå å gav Arbogas tränare ett gult kort + en utskällning. Me like!

Hade i vilket fall som helst en väldigt trevlig kväll å pratade nästan hela matchen med Virre å Hanna. Haha vi pratade så dant att jag glömde bort att titta på matchen.

Idag handlade jag ett par stövlar på Din Sko, riktigt fina jag är supernöjd + att jag handlade trosor, strumpor, strumpbyxor och knästrumpor.

Nu sover äntligen skruttan å i morgon är det dags för babysim igen, å sedan IKEA med mor min.



Sov gott.

Love.

/M.

Kommentarer
Hanna säger:

De va tur för dej att du köpte en ny! Tyra tappade sin i toan, haha! Puss!

2008-10-05 | 11:29:37
Bloggadress: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback