Jobbar

Vad gör man inte för att få lite pengar.

Jag tabbade mig ju den här månaden och glömde lägga in dagar på försäkringskassan. Fick bara 2000 kr, men jag hoppas att jag får pengar nu i efterhand. Haha. Så trött på den där jäkla försäkringskassan.

Ikväll blir det nyårssupé med föräldrarna eftersom A. jobbar och jag ska jobba i morgon också. Så mor och far får vara barnvakt.

A. och jag knegar för att få in extrapengar.

Har redan ångest för att jag måste börja söka jobb snart. Helt sjukt vad fort dom här månaderna har gått. Stella är 8 månader redan. 8 MÅNADER!



Hon ställde sig upp helt själv igår. Lite vingligt var det sa A.  för jag missade det hela. Jag jobbade igår också. Så typiskt. Mammas lilla cutiepie.

Mina nyårslöften

1. No candy (fram till midsommar, dock mörk choklad någongång ibland till kaffet)  
2. Inget fikabröd
3. Gå gå gå
4. Ta vara på alla nära och kära
5. Skaffa ett jobb efter mammaledigheten

Får se vilket jag bryter först.


Gott Nytt år till alla söta läsare!


Love. /M



Kommentarer
Hanna säger:

Hahaha, du är söt du med alla dina löften! Jag har inget, aaaasskönt=)

Gott nytt år, familjen Lind (snart)! Puss

2008-12-31 | 13:39:57
Bloggadress: http://svansens.blogg.se/
Elin Ö säger:

Gott nytt år! Jag ska me ha godislöfte! få hålla d ihop! hänger gärna med på promenad me om d passar nån gång!

Gott nytt år! Puss o kram!

2008-12-31 | 15:35:37
josefine säger:

hejhej :) hoppas ni hade det roligt o att ni hade mycket snö. jag ska till mjölby på lördag, men söndag går bra.

2008-12-31 | 15:47:18
Bloggadress: http://looliipop.blogg.se/
josefine säger:

Jag har samma nyårslöfte, jag ska också sluta md godis & dt ;)

2009-01-02 | 14:11:41
Bloggadress: http://looliipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback