Barn barn barn

Jag jobbade idag. Insåg att barn i dag är förskräckligt bortskämda.

Fick reda på att kidsen i skolan önskade sig allt som kostade mer än tusen kronor, det var plasma-tv, mobiler, Guitar Hero band och en massa annat dyrt som stod på deras önskelistor. Helt sjukt. Men det konstigaste var nog när en kille sa:

-Jag önskar mig ett nackskydd. (?)

Det visade sig att pojken körde kross eller nått.

Sa jag att barnen var tio år?


Hu ja...jag vill ha snö.

Som sagt, såg Gossip i tisdags. Det blev jag, mörkchoklad och en sovade Stella som såg på avsnittet. Helt sjukt bra. Men så sorgligt var lite depp efteråt.....

I morgon far vi till Linköping jag ska prova en bröllopsklänning och sedan ska vi till min kusin!

Japp nu är det officiellt. A. och jag ska gifta oss den 30 maj 2009. Woohoo ska bli så mysigt, längtar redan! Vigselringen har vi köpt och inbjudningarna är utskickade så nu planerar vi bara för fullt.

I morgon är det fredag sista babysimmet....

Love.

/M.





Kommentarer
Åsa säger:

Hallojsan. Idag har jag kokat knäck, den blev mjuk tyvärr - den står ute under natten får vi se imorgon. Jens vill gärna hälsa på Stella, ska ni vara hemma i helgen? :) Glor på handboll, Norge-Rumänien - vilken tempo Norge har, klockrena. Ha de så mysigt på babysimmet. Massa Kramar

2008-12-11 | 21:25:25
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
Kakan säger:

åååååh ska ni gifta er! Man får gratulera :):):)

2008-12-11 | 23:19:17
Matilda säger:

Åhh! GrattisGrattiiiiiis Mickis! Vad roligt med bröllop! :D Tänker på den där sommaren när vi åkte ut å badade vid Arkösund! Så länge sen nu! Nu är vi förlovade, har barn, ska få barn å är i giftatagen! (ja, robeli å jag står ju bara för förlovningen men ändå) :) Ha det bäst! Hälsa familjen! Robert hälsar Grattis!

2008-12-14 | 21:47:17
Mickis säger:

Tack Matilda och Karin! Det ska bli helt underbart att gifta sig och det är faktiskt inte klokt vad tiden går fort :D Kram på er!

2008-12-14 | 21:50:22
Bloggadress: http://mittyraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback