Sommaren 2011 känns väldigt långt borta...

 

Vi var på dop och firade att lilla Isak fått sitt namn. Riktigt dåligt att jag inte fick något bra kort på dopbarnet.

Några dagar senare åkte vi på Kräftskiva på Brohagen.

Sigge hittade genast något att leka med.

Sigge och jag leker med lilla kattungen Mellis.

Tack faster och farbror för en alltid lika trevlig kräftskiva!

Dagen efter åkte Anders hem och arbetade lite mer på huset. Sakta men säkert så. I dagens läge har vi en sida kvar och det är framsidan. Riktigt tråkigt men jag hoppas vi blir klara nu i september.

Så åkte vi till landet några dagar, jag och barnen. Där hjälpte Stella mormor med att tvätta av morötter och rödbetor.

Måste ju smaka lite också.

Sen badade vi tunna på kvällen och det var verkligen en succé både för Stella och Sigge.

 

I helgen som var kom brollan, Frida och mamma och pappa hem och sov över hos oss. Vi åt god mat och fick lite hjälp med huset. Tack snälla ni.

Stella håller stolt i lilla Liv.

Det var lite av vår sommar, men jag erkänner att jag blivit fruktansvärt dålig på att ta kort.

Love!


Kommentarer
Åsa säger:

Jättefina bilder Mickis! Och ja, du borde fotografera mera! Det är alltid så roligt att få sen nya bilder här! Kram Åsa på *

2011-09-02 | 07:15:52
Vanesa säger:

HEJ Mickis!! Jag kollade lite i arkivet på min blogg och hittade en gammal kommenterar från dig! och var tvungen och skriva heej! :) Hoppas du mår bra och dina fina barn också! Du kanske vet, men jag måste ha satt mig på gravid stolen här på jobbet för nu är i 5:e månaden haha.. vi vet inte vad det är men den kommer ut i februari hihi! många kramar vännen <3 pusss

2011-10-15 | 12:56:57
Bloggadress: http://makeupbyv.blogg.se/
Elin säger:

Vilka härliga kort, som alltid!! Kul att ses på fredag!!!!! Kram!

2011-11-29 | 21:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback