Tjohej

Tiden rusar och vi är inne i det berömda ekorrhjulet.
Vår vardag just nu är som följer:
Jag jobbar, Anders jobbar, barnen går på förskolan och sen är det helg.

Satt igår kväll och försökte framkalla lite kort som jag ska ha till barnens fotoalbum. Det slutade med att det skulle ta 1,5 timme och ladda upp alla kort, så jag gick och la mig och bad Anders ta över. Haha, sidan loggades ut och allt mitt arbete var helt i onödan. Typiskt!

Längtar till helgen, på fredag blir det girlsnightout, vilket jag kan behöva. Det var länge sen nu.
På lördag ska hela familjen och klippa sig hos bästa Eve på nya frisersalongen, spännande.
Och på söndag blir det lilljuls-mys med Linds.

Åh på torsdag förresten ska jag till Ikea med fina Josse. Hoho vilken rolig vecka va?



Sigge blir två år i februari, snart ingen bebis längre. Vad hände?



Stella vårt lilla charmtroll, pratar mer än någonsin när hon är trött, äter inte middag längre utan bara kvällsmat, leker roll-lekar hela tiden. Typ du är Annika och jag är Pippi och Sigge är Herr Nilsson. Åh så har jag en pappa i Söderhavet....och sen är det igång.



Syskonen Lind busar mer än gärna men oftast slutar det med lite tjut och skrik, men lika fort är dom också gulliga med varandra. Stella säger Heeej Lillebror på morgonen. Och Sigge går och skriker Ella hela dagarna.

Mina finisar.

A. har fått diabetes men den upptäcktes i god tid å det är ju bra.

I sommar hoppas jag verkligen att vi kommer iväg på vår turkietresa och att vi bygger en altan till huset. Någon som har några tips på vad vi ska göra för en altan?

Haha men vad hände med här och nu...Jo..Life is good.

Kärlek till er.



Kram Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback