2011

Jul och nyår har passerat och här är 2011!

Wow säger jag, vilket år 2010 var.

  • Vår älskade lille Sigge kom till oss.
  • Stella fyllde två år.
  • Vi flyttade till vårt lilla hus.
  • Vi hade en underbar sommar TILLSAMMANS!
  • Vinter kom och det med dunder och brak och med massor av vacker snö (det trodde jag inte, eftersom 2009 också gav oss ett riktigt vinterväder.)
Inför 2011 hoppas jag att vi alla får vara friska och att vi får ett bra jobb och dagisår!

Finaste granen?

Brollan/Pappa

Min





Julafton 2010

Kusinerna letar paket och självklart hittar dom några som mormor/tomten har gömt.

 

Sigge får hjälp av morfar!

Sen blev det pulkaåkning.

Sen kom tomten!

Tomten och alla barnen.

Det gäller att ha tungan rätt i mun när man öppnar paket.

 

Å så var vi hos morfar Ole en dag och åt middag.

Självklart fick barnen rita på Oles ritbord, det gjorde även jag och Sebbe som små.

Nyår!

Vi firade in det nya året hemma hos oss med Jossan och farmor Gunnel. Vi hade ett mysigt nyår med god mat och trevligt sällskap. Vi spelade kort natten lång och Stella var vaken enda till tolvslaget.

Nyårsdukning.

Min fina man var kock för kvällen.

Försökte få ett bra kort, men det gick ju inte så bra.

Önskar er alla ett superhärligt 2011!

LOVE!


Kommentarer
Monika säger:

Vad fin du gjort din blogg vännen!



God fortsättning hoppas du fick allt du önskade och lite till!



kramar /Monika

2011-01-04 | 16:04:33
Bia säger:

Hej Michaela! Kul att hitta din blogg! Så kan jag lära känna min kollega lite... :) Ha det gott!

2011-01-04 | 17:37:48
Bloggadress: http://biaweb.se
Åsa säger:

Va´!? Skrev Bia här före mig??!! ja, ja får skylla på att jag jobbar & Bia är ledig :) Fantastiskt fina jul- och nyårskort, kul att se! Kram Åsa på *

2011-01-04 | 21:40:00
Sebastian Lind säger:

När det gäller granen så måste jag försvara mig då man inte hittar en finare gran kl 20,00 kvällen innan julafton :)

2011-01-11 | 11:55:34
Camilla säger:

Härliga bilder, som vanligt! ;) Hoppas ni har det bra. Kram kram

2011-01-17 | 00:05:08
Bloggadress: http://oskrivnablad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback