Kidz!

Våra finaste. Ni är vårt allt!

 

Lite sjuka har vi varit här hemma, men nu börjar det att ordna upp sig.

En lite snorig och hostig Sigge, så ynklig.

Koncentration.

Men vänta, hon trampar ju inte ens?!

Nä, för det var ju mycket roligare att åka bakåt om man stod bakom sadeln. Det tog ett tag att komma hem kan jag säga.

 

Åh, kammar å fixar håret!

Monika och Martin kom nämligen på frukostbesök, för snart drar dom till Kina i några månader. Åh det var SÅ kul att ses igen. Sigge fick världens finaste skor och jag fick träffa min FINA kompis igen.

 

 

Love!


Kommentarer
Jenny säger:

Sötnosar :)

2010-09-07 | 11:22:06
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/
Monika säger:

Och jag fick träffa min fina kompis!! Och hennes underbara man och fantastiskt fina och snälla barn!!! Man blir verkligen varm i hjärtat när man tänker på er!! Jag och Martin åkte iväg med ett stort leende och otroligt mätta efter dina och Stellas goda muffinsar!



Kraaaam /Monika

2010-09-11 | 18:08:26
Emma Roodla - Foto säger:

åh så sööta barn :)!

2010-10-14 | 16:41:04
Bloggadress: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback