Kom igen då!

Hoho hittade en blogg som körde med lite utmaningsträning. Jag ligger en vecka efter men tänkte köra på ändå.

Så maxtest v. 1:


Armhävningar: 9 på tå.

Plankan: 1.20 min på tå.

Upphopp på 1 minut (händerna i golvet varje gång och sedan klapp i upphoppet): 44 st.

Jägarvila: 1,07 min.

30 minuter: Komma så långt du kan? Jag vet att jag sprang 5 km på 32.19 så jag satsar på att komma under det.

My good så otränad jag är. Nu ska det förhoppningsvis bli ändring på det.

För v. 2 gäller följande:

  • 2000 trappsteg ska betas av under veckan. Välj själv om du sprider ut det över hela veckan eller kör ett stenhårt pass och tar alla trappsteg på en och samma gång.
  • Tacksamhet. Skriv varje dag ner minst tre saker som du är tacksam över.
  • Testa ett nytt recept/ingrediens.

För mer information och för mer mål titta in på: http://atatranakampa.shapemeup.se/2010/09/13/6-veckors-utmaningen/

Nån som är med?

Love!



Min dröm! Haha. - Bild från google.se

Kommentarer
Monika säger:

Du har mitt fulla stöd!!!

2010-10-04 | 14:08:33
Monika säger:

Hej Söta vännen,



Uggsen till Stellis kostar 160 kr, de är dyra men det sägs att de är äkta och inte plastiga att gå ut utan med äkta ull i och mjuka sulor.



Stor kram!

2010-10-15 | 01:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback