Fixarhelg!

Här hemma har vi haft en riktigt fixarhelg. Så skönt, grejat både ute och inne. Å i morgon blir det till att måla om taket i köket :D

Målat om vårt sideboard.

Före:

Efter:

 

 

Ikväll var familjen Gåverud här och åt middag. Vi hade beställt hämtmat så vi gjorde det lätt för oss. Vi hade som vanligt en supertrevlig kväll med tjatter och ett parti yatzy!

 

Vår dotter sitter nu mer ihop med sin gitarr som hon fick för några veckor sedan. Ibland har jag bara lust att kasta ut skrället, speciellt kl 06.00 men hon är ju bara för söt med sin nya hobby!

 

 

Ja, det har till och med gått så långt att hon sover med den.

I morgon är det måndag, nya tag.

Hoppas ni haft en mysig helg.

Love!


Kommentarer
Elin säger:

Så söt hon är me sin lilla gitarr ;)

När ja va liten fick jag en "tub mössa/halsduk" av en gammal tant som min mamma jobbade hos. Jag var så glad över den att jag hade den jämt. Tom när jag sov ;) tänkte på det nu när jag såg Stella sova me gitarren ;)



Ja, jag blev jätte nöjd me grabbrnas kort. De är ju så kul att ha!

Hoppas allt är bra med er... Kram kram

(Du har väl sett att mamahanna har skaffat blogg? =)

2010-10-18 | 09:12:48
Bloggadress: http://grindemyr.blogg.se/
Åsa säger:

Hihi, så himla söt hon är då och va fin skänken blev. Fixarmamman. Pusskram

2010-10-18 | 14:05:24
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
Elin Ö säger:

Sååå fint d blev! Vikken skillnad! Söt hon ä lilla Stella! Fått musikaliteten från mamma förstårs!!

2010-10-18 | 21:35:48
Jenny säger:

Åååå så fint sidebordet blev vitt! Kanon. Har ni satt upp något för dörren i v-rummet? Du lade ju undan den där dekorationsväggen men köpte du den sen? Kul med lite fixing, vad duktiga ni är! Kul när man hittar lite inspiration och kan hjälpas åt.. Passa på när du är hemma för sen blir det bara jobb jobb o jobb ler

Puss

2010-10-19 | 13:04:36
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/
Monika säger:

MEN SÅ SÖT, jag och martin bara satt och log och skrattade när vi tittade på bilderna med stellas gitarr och målningen av sidebordet blev perfekt.



Hur firar ni jul i år? hemma? Åker runt?



stor kram /Monika

2010-10-19 | 15:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback