Glad första advent!

Tjuvstartar med att säga det redan nu ;D

Vet att jag inte kommer hinna att blogga i helgen så jag passar på idag.
Tiden bara springer iväg och snart är det jul, å sen är det 1 februari och då börjar jag mitt nya jobb! :D
Det ska bli så roligt att jag känner verkligen att det känns skönt att börja arbeta igen. Får man säga så?
Jag skulle ju så klart vilja vara hemma med mina underbara kidz jämt men just nu känner jag för att komma igång å jobba, har ju varit hemma och lyxat i nästan två och ett halvt år så nu är det dags att få min hjärna att börja fungera igen ;D

Finaste kusinerna och bästa brollan!

 

En annan rolig kusin att leka med är Elin!

 

(Bild till dig Marina, så du vet vad du har virkat ;D)

När vi rotade fram julsakerna på vinden blev Stella eld och lågor över sin luciakrona så den åkte på dirket.

 

Sigge har börjat att ställa sig upp mot allt här hemma och vill gärna gå med vår hjälp.

Stora killen börjar han att bli.

Nu återstår bara att önska er en supermysig fredag och trevlig helg och underbar första advent.

Love!


Kommentarer
Ölin säger:

Alltid lika härligt att se dina bilder roch dina söta barn!

2010-11-25 | 21:39:36
Elin säger:

Hejsan...

Jorå de gick faktiskt bättre än förväntat på julmarknaden, även om de alltid går att sälja bättre ;) kallt som tusan var de också!



Hoppas du fick nytta utav ditt lilla plåthus!?

Jag blev faktiskt av me ALLA dom under dagen...



Hoppas ni har de bra i vinterkylan

Kram kram

2010-12-02 | 11:11:44
Bloggadress: http://grindemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback