Huset

Vi har inte tagit så mycket kort, det har inte blivit av. Men nu ska vi bättra oss så här kommer några bilder.

Hallen. Endast två förebilder för än så är det inte klart.

 

 

Taket, har nu målats vitt och väggarna likaså. Men väggarna ska målas en gång till. Så bilder återkommer jag med.

 

 

Nya hyllor i köket.



Kusinerna Bus invigde Stellas utemöbler med lite fika. Självklart med finaste kopparna.

Måste bara tillägga att Sigges kompisskara bara växer. Både han och jag är grymt glada åt dessa små nykomlingar.

Love.

/M.


Kommentarer
Camilla säger:

Härligt att se lite bilder från huset. Hoppas allt är bra med er alla annars. Kram

2010-05-05 | 17:16:50
Bloggadress: http://oskrivnablad.blogspot.com/
Jenny med familj säger:

Kul att du lagt ut bilder och jag är så glad att jag fått äran att komma och se det live =) Vad kul med lite ny färg.. Kan tänka mig att det blev jättebra i hallen.. Hoppas att ni blev nöjda =) Ni bor så hemtrevligt och fint!

2010-05-09 | 08:29:47
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback