Önskemål

..om bättre uppdatering. Jag ska försöka att skriva lite oftare på bloggen. Men jag tycker det är roligt att lägga in kort, så jag måste helt enkelt bli bättre på att ta med mig kameran.

Men i veckan har vi haft trevligt och haft en hel del besök.

I tisdags kom äntligen mamma och pappa hem.

Första mötet med Sigge.

Stella fick nya skor som hon är helt förälskad i. Observera att det är kulor i klackarna!

 

Kom igen då lillebror, lek med mig!

Sovstund.

 

FAM SVANS!

Sigge och August!

Sist vi sågs var både Hanna och jag på tjocken, samma mat åt vi då som nu, skillnaden var att denna gång låg våra pojkar i en varsin bilstol istället för i i våra magar.

 

Stolta storasyskon som tycker det är väldigt viktigt att hålla reda på sina småsyskon.

Syskonen Svans! Söta som få!

 

Charlie!

Ja och Brollan och Frida kom hem igår!

 

Stella var lycklig att hennes lilla kusin äntligen kom hem på besök och det blev lek hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen!

 

Nu ska vi åka till Söderköping Stella och Sigge önskar trevlig helg!

 

Love!


Kommentarer
Åsa säger:

Fina bilder! Hoppas Eva också hittar såna skor på sin resa, till alla våra Stjärnbarn :) Ha en skön helg, så ses vi nån gång i nästa vecka! Kram Åsa

2010-03-06 | 13:52:44
Jenny med familj säger:

Hihi kul med bilder =) Ja det svåra är att få med sig kameran.. Det är lätt att glömma den för det är ju liiite annat som ska med när man ska nånstans ler

Så söta dem är dina barn =)

2010-03-07 | 12:06:08
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/
Hanna säger:

Åhh, vad fina barn vi har! Och vad fin och stor Charlie är!

Mysigt det var att träffas igen ikväll. Och Sigge har blivit jättestor sen sist juuu, GODINGEN!

Kram

2010-03-08 | 20:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback