Sjukstuga

Men nu hoppas vi på att det vänder. Sigge var hos läkaren i morse och fick penicilin utskrivet och Stella slutade med sitt i fredags. Öroninflammation var det som härjade i våra barns kroppar och vi har fått sett nya sidor hos både Stella och Sigge.

 

Innan dess så var det ju nästan sommar.

 

 

Stella i sin nya pool!

 

Klättrar!

Farmors hund Boris är perfekt att gå ut och gå med, men ibland går det lite för fort.

 

 

Sigge i solhatt!

 

 

Mys i vagnen!

 

 

Syskonen slappar i värmen på landet.

 

Vi tog båten till Båtsholmspensionat och åt middag.

 

Stella hittade ett perfekt klätterträd.

Jag fick vackra blommor av min man i bröllops- och morsdagpresent.

 

Äppelträden stod i full blom.

Vi öppnade upp vår loppis för sommaren!

Kommer värmen tillbaka?

Jag hoppas det.

I helgen åker jag till landet med barnen, för A jobbar. På lördag ska vi fira med champange och titta på tv hela dagen. Gud så roligt.

I veckan gäller det att komma i kapp på hemmaplan och försöka springa 2 gånger. Hoppas ni har haft en trevlig helg.

 

Love

 

/M.


Kommentarer
Åsa säger:

Åhh vilka mysiga bilder, vilka underbara barn ni skapat. Hoppas ni får vara friska nu. Kram på er

2010-06-13 | 21:34:37
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
Petra & Emil säger:

Ja, nya sidor hos Emil när han hade öroninflammation det såg jag med... Fy stackarna!! Det känns verkligen som om det är smittsamt med tanke på att Emil, Stella och Sigge haft det på 2 veckor... Men det ska ju inte vara det så det måste vara det luriga vädret som ställt till det eller nån taskig förkylning som traksat upp till öronen... Hoppas ni får vara pigga o krya allihop snart iaf!! Emil o jag hade en kalashelg i Sthlm, gick på Grönan i lördags och vilken succé!!! KRAMAR

2010-06-14 | 08:04:50
Bloggadress: http://omemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback