Sista januari!

I morgon är det februari - å i morgon tror jag att min kära vän Hanna får barn. Jag har startat en vadslagning, hon tror dock att bebisen blir kvar till i sommar.

Återstår å se vad som händer med andra ord.

Nu har jag ju startat mitt liv som hemmafru igen å vad passade inte bättre än att jag lämnade man och barn hemma å drog på stan alldeles själv.

Jag köpte en hissgardin till Stellas nya rum på Åhléns (30% på reapriset), två nya tröjor till mig, en amnings-bh (inte så vidare skoj men välbehövligt), örhängen och ett par pyjamasbyxor till Anders som kompensation för mina inköp.

 

 



Å jag är så nöjd.

Middagen igår blev mycket lyckad vi hade en trevlig stund men på kvällen höll jag på att smälla av. Sammandragningarna ville inte ge med sig så det var bara för mig att gå å lägga sig.

Innan alla gäster dök upp.


Nu har vi varit ute i snön och Stella har varit i sitt esse. Snacka om att hon älskar att vara ute!

 

 

 

Anders laddar för match å Stella med.

 

 

I´m big vecka 36+5 eller v. 37 som jag föredrar att säga. Vem bor där inne? Min kära svägerska tyckte ivarje fall att magen hade börjat att sjunka igår när vi sågs...ett tecken i rätt rikting.

 

 


Kommentarer
Åsa säger:

Va fin du är vännen och SötStella med såklart. Pusskramar

2010-01-31 | 18:36:03
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
Monika säger:

Kommenterar allt alltid. Så kul att se vad ni gör för mys! Och se er också!! Och magen har växt WOOW. 3 av våra närmsta par skall ha barn snart!



Stor kram



2010-02-01 | 15:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback