OS

Vilket OS. Vilken tur jag har som är ledig när det är så mycket roligt att följa på tv. Jag är grymt imponerad av alla duktiga svenskar.

Pratar dagligen också med mina föräldrar som befinner sig i Thailand. Dom verkar ha det helt underbart skönt och unnar sig massage varje dag.

Har haft en mysig helg med dottern. Idag var vi ute i fina vädret och gick en promenad, Stella ville som tur vad gå själv istället för att sitta i vagnen, för den gick knappt att dra.

Idag städade jag i ordning rätt rejält också, så nu är det riktigt fräscht här hemma.

I morgon är A. ledig så då ska vi passa på å handla lite och i morgon är det också BF.

Men Anders jobbar dock en vecka till så bebis kan väl lika gärna stanna inne. Haha.

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback