38+0

Eller ja v. 39 om man så vill. Väger lika mycket som en flodhäst, har fingrar som korvar och känner mig allmänt jäkla off. Till råga på det har jag blivit dyngförkyld och känner mig febrig. Så bebis får gärna kommer på fredag för då är jag minsann frisk.

I morse gick vi upp tidigt för att Stella skulle till dagis, men fisen hade feber 38.0 så det var bara att stanna hemma. Så idag har vi städat, tvättat och lekt.

Å så hann vi å sova två timmar lunch. Ibland är det fruktansvärt skönt och det är väl lika bra att passa på.


Här har vi tagit på oss gympaskorna själv, ryggsäcken (uppochner), och självklart skulle dockan och vagnen med på promenad.

 

Flodhästen.

 

Stella med sin söta kusin Charlie!



Sov gott.

Love.

/M.

Kommentarer
Jenny med familj säger:

Skönt med en 2 timmars lur.. Bäst att passa på =) Stackars er som är sjuka. Hoppas att bebis stannar tills du blir frisk så du har mega krafter ;-) Spännande spännande det är ju snart dags.. HIhi vad kul! Krya på er.. Kram

2010-02-10 | 12:53:45
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/
Anonym säger:

du ser jättefin ut! vackraste flodhäst jag sett ;) Puss Elin Ö

2010-02-10 | 16:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback