IKEA

Alltid lika roligt att göra av med pengar.

Idag var jag och min man på IKEA och köpte en nya säng till Stella.
Anders trälade som tusan i somras med en säng jag fyndat på Loppis och som jag var grymt nöjd med. MEN tror ni inte den var maskäten eller? Uschans och inte dog dom heller efter tre lager med färg så det var bara att slänga den. Så idag bestämde vi oss för att köpa en ny istället.





Så när vi ändå var där så köpte vi en ny stol också.



Lite dåliga bilder, men det är med mobilen, återkommer med bättre när kameran är hemma.

Hoppas ni har en härlig kväll.

Love

/M. 

Kommentarer
Åsa säger:

Va stolt hon er ut Stella när hon står vid sin nya säng. Hihi. Stolen var med jättefin. Det gick nog inget bra alls på provet i lördags men de hade ja inte förväntat mig heller :) Ville mest se hur de gick till o så. Stor kram till er

2009-10-28 | 18:58:06
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
Elin Ö säger:

Åhhh va fint!!

2009-10-28 | 19:40:04
lejonheart.blogspot.com säger:

åååh vilken prinsess säng...avis!!!

2009-10-28 | 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback