NU är vi med hus!

Idag skrev vi kontrakt och i april nästa år flyttar vi till Kimstad. Till ett litet gult hus med härlig tomt och det känns helt fantastiskt. Jag kan inte förstå att det är sant. Men det ska bli såå roligt och spännande. Det är mycket utgifter som kommer att komma men det är det värt.

Bilder får jag återkomma med för jag har faktiskt inga men den som lever får se.

Bebis i magen far runt som en liten tok och är helvild. Jag börjar att få ont i ryggen och känner mig mer gravid den här gången än med Stella, nu har jag ont över allt känns det som. Inte lika vältränad den här gången heller och det gör väl sitt.

I morgon är det fredag och helg. Så skönt!!!


Love.

/M.

Kommentarer
jenny med familj säger:

Oh ett stort GRATTIS till att ni blivit husägare.. Så himla kul allt fler man känner köper hus nu verkligen jättekul =)

Är så nyfiken på att se huset.. LÅg det ute på hemnet förut eller köpte ni det "privat"? Härligt med en egen tomt sen när du har 2 kids.. När är lilla knytet beräknat till? Kramar Jenny

2009-11-12 | 21:48:15
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/
Camilla säger:

Så himla kul! Grattis än en gång. :) Kram

2009-11-13 | 07:14:23
Bloggadress: http://oskrivnablad.blogspot.com/
lejonheart.blogspot.coml säger:

så roligt mickis.. är så avis på er att ni hittat ett hus men samtidigt är det inte mer än rätt att ni hittat hus... skönt att höra att knytt i magen gör sig påmind... mindre kul att du inte känner dig på topp.. men hoppas ni får en härlig helg då du kan ta det lugnt... kramar

2009-11-13 | 09:25:45
Petra & Emil säger:

GRATTIS till huset! Vi ser fram emot lek, bus och fika även där!! Ha en härlig helg! KRAM

2009-11-13 | 09:54:25
Bloggadress: http://familjenkarlstrand.blogg.se/
sanna säger:

SÅ himla KUL grattis till huset:)

2009-11-13 | 13:32:46
Bloggadress: http://sussiq.se
Elin o Vasse säger:

Grattis till huset!!

2009-11-17 | 18:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback