TACK

ett stort tack till alla underbara vänner som var med mig i lördags. Dagen var helt underbar och jag blev SÅ chockad!

För er som inte var med, så har jag inga bilder ännu men här är dagen i stora drag.

Hanna och Frida hämtar upp mig på landet. Jag stiger ut från toan samtidigt som dom kommer inrusandes i stugan. Chocken blev total. Där väntade jag på att A. skulle bli hämtad.

Fick på mig väldigt vackert bling bling, jag fick inte duscha eller sminka mig utan iväg bara.

Åker en spännande tur med bilen, ögonbindel på. Går ur bilen och får av mig ögonbindeln och framför mig står ett helt underbart gäng av härliga vänner!!!! 

Visar sig sedan att vi ska köra paintball och sumobrottning. HAHA och det var så roligt. Jag förlorade tyvärr en hel del under dagen men jag glömde för en dag att jag är en dålig förlorare och hade en supertrevlig stund på Vildmarkskampen. Sen dukade tjejerna upp en lunch med supergod pastasallad ala Frida.

Å sen bar det av igen. Dom försökte lura mig till att dagen var slut men den gick jag inte riktigt på. Istället for vi till Sporthallen/Centralbadet och jag trodde för en stund att jag äntligen(?!) skulle få spela en handbollsmatch igen. Men tji fick jag...istället skulle vi ner till relaxen på badhuset och där bubblade vi, drack vin, bastade och tag kallbad. Det var alldeles förträffligt bra.

Efter det åkte vi hem till Hanna och där hade hon gjort superfint och där väntade grillad mat och potatissallad. Sååå underbart gott. Vi hade en supertrevlig kväll och det hela avslutades med att jag, Josse (kusin) och Hanna (skolvän) drog till bomull och dansade loss. Så dant som jag dansade i lördags har jag inte gjort på år och dar och jag kände mig nästan som 19 år igen. Förutom att jag hade lite mera bling på mig.

I går mådde jag inte lika bra men nu börjar det att ordna upp sig. Bjuder på en mycket vacker bild på mig från i lördagsmorse. Första och sista bilder på mig med min kamera.


 

Kommentarer
Åsa säger:

Hahaha, hääärligt vännen. Är sååå glad för din skull. Puss

2009-05-12 | 09:24:58
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
Petra & Emil säger:

Åh vad roligt att bli möhippad!!

2009-05-12 | 10:19:21
Bloggadress: http://familjenkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback