SOL

Idag kör jag pappas bil. Han är mycket rädd om sitt lilla vrålåk. Jag lovade att köra försiktigt och parkera långt bort ifrån alla andra bilar och verkligen inte parkera i jobbets garage.

Jag har hållt mitt löfte så här långt.

Nu ska jag jobba fram till 16.00. PENGAR .....

Sen ska jag till landet igen.

Igår åkte Stella båt för första gången i sitt liv. Wow. Hon tyckte det var mysigt när det stänkte vatten i ansiktet. På kvällen somnade hon på åkgräsklipparen i morfars knä. Skönt att vi hittat ett nytt sätt att söva henne på.

Trevlig lördag!

Love.

/M.

Kommentarer
Marina säger:

Hej vännen bra att ni hittat ännue ett sätt att söva trollet, men kan det inte bli problem med åkgräsklipparen i lägenheten? ;-)

2009-05-16 | 15:27:35
Hannis säger:

Hej gumman!

Kulö blogg du har, stella är såå söööt :) tihi.. snart dax då? Hur går det med springandet? Kram

2009-05-18 | 13:45:09
Bloggadress: http://nussesingo.blogg.se/
Hannis säger:

Olá! Vad kul :) Vi startade med Beep igår på träningen GAH hatar tester o så, blir så nervös, osså jaaa jag har tänkt o spela men du vet ju hur jag har haft de, och min speltid lär inte öka nu när vi fått 2 dukitga 9m till till laget! Men så är det! :) Vad duktig du är! önskar jag hade samma disiplin..

2009-05-19 | 19:29:38
Bloggadress: http://nussesinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback