Mobil

Jag glömde min mobil hos min kära vän Hanna när dom var barnvakt åt Stella i måndags. Så nu är jag mobillös, å jag har inte koll på nått längre känns det som. Inte ens vad klockan är eftersom mobilen är min klocka i vanliga fall.

Men en stund idag när jag var promenad kändes det ganska skönt att vara mobillös och så där onåbar som man bara var förr i tiden när man var liten och mobilen inte ens var uppfunnen.

Men dock saknar jag min mobil och lite nyfiken är jag allt på vilka som har försökt att nå mig, haha det är väl säkert ingen bara för det.


Kommentarer
svansen säger:

Jo då! Här har det vibrerat må du tro=D Den har jobbat så mycket att batteriet tagit slut, hihi...

2009-03-25 | 20:02:08
Bloggadress: http://svansens.se
Petra & Emil säger:

Jag har messat! Sugen på att ses imorron men du har fullt upp har jag förstått ;-). Nästnästa vecka kan vi väl nästan redan nu spika en dag, så inte massa annat kommer ivägen? Tisdag eller torsdag föreslår jag. KRAM

2009-03-26 | 11:04:24
Bloggadress: http://familjenkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback