Budget

Sitter här på jobbet och pillar ihop budgetten till bröllopet! Vi har ju redan börjat att betala vissa saker som tex. ringen, A. kläder, delar på min klänning osv. Så nu när jag fick en siffra här på jobbet så känns det inte sådära superjobbigt. Tror att det kommer att lösa sig rätt så bra tillslut. Men det kostar ju helt klart. Men det är det värt. Vi gifter oss ju bara en gång. Gjorde en lista så vi bara kan bocka av när vi har betalat. Så när jag kommer hem ska den upp på kylskåpet.

Känner att det långt inne i mig bor en liten ekonom, jag gick ju faktiskt ekonomiprogrammet på gymnasiet, så helt fel kan det ju inte vara. Trots att A. säger att jag är pengamissbrukare/shoppoholic.

Love.

/M.


Kommentarer
Theresia säger:

Du vill inte dela med dig av din "cheklista" du kanske tänkt på något jag glömt ler Kramkram

2009-03-15 | 16:01:26
jenny säger:

mitt bröllop kommer nog också kosta multum, man vill ju att det ska vara perfect liksom. gud vad kul det ska bli att få vara med på ert:)

2009-03-15 | 22:15:35
Bloggadress: http://onlyjenny.blogg.se/
Petra & Emil säger:

Man måste ju få "missbruka" nåt, och att shoppa är SKOJ!! :-)

2009-03-16 | 12:39:12
Bloggadress: http://familjenkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback