Student

Idag har vi varit på Hagagymnasiet och trängts med X antal andra glada svenskar som välkomnade dom ännu gladare studenterna till en väldigt ljus framtid....

Vi hade mycket trevligt men ibland är det synd att man inte kan klona sig, min kära kusin sprang nämligen också ut. Men utspringen krockade...



Stella och jag innan vi for iväg.




Min man



Micke med Elins skylt.




Linlus nr 1



Elin studenten som vinkar mellan skyltarna.



Linslus nr 2.



Åh vilken puss.



Glad student.



Lycka.



Vem är gladast, pappa eller dotter?



Jag försöker lära min man att jag inte vill att han tar kort underifrån på mig, istället blev det nu ett fågelperspektiv.



Trött skrutt.



Då gick det till och med att vara hos farbror Richard.

Nu är vi hemma och jag har storstädat hela dagen så nu är det fint här hemma och i morgon är det fredag :D

Love.

/M.







Kommentarer
Anonym säger:

Vilka bra kort du lagt in!! kramis mammis

2009-06-12 | 07:30:47
Åsa säger:

Vilka fina kort gumman. Visst blir man avis och vill göra det igen å igen å igen :) Ska vi säga att vi ses utanför Fenix lite innan 09.30 på måndag eller?? Kraaamar

2009-06-12 | 07:55:45
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
elin säger:

taaaack.. <3

sådär ja nu är man en säsongsarbetare :/ känns lite konsigt men det är tur att jag har er som förgyller min vardag..



Puss på er <3

2009-06-12 | 21:40:31
Bloggadress: http://elinadamsson.devote.se
Vanesa säger:

Åh ! exakt där tog jag studenten förra året! :)

Duu.. snygg klänning ;););) hihi

2009-06-15 | 15:52:18
Bloggadress: http://bertaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback