Ny vecka nya tag..

Började veckan och dagen med en powerwalk. Det var välbehövligt efter den här "smekveckan" som vi haft. Vi har ätit god mat och njutit hela veckan lång. Men nu är A. tillbaka på jobbet å jag är tillbaka i verkligheten...

Idag väntar lunch med min kära mamma och sedan ska jag göra en god middag tills min kära make kommer hem från jobbet. Jag ska passa på att titta efter lite studentpresenter också....




Jag hoppas verkligen att värmen kommer tillbaka så att vi kan njuta av en härlig sommar....

Ha en härlig dag.

Love.

/M.

Kommentarer
Camilla säger:

Ja, vem vill inte ha värme? :) Hoppas ni haft det mysigt under er "smekvecka" kram kram!

2009-06-08 | 11:30:07
Bloggadress: http://oskrivnablad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback