Mys

A. och jag fikade nyss, mycket mysigt inte ofta vi gör det med tanke på att jag är den enda som gillar efterrätter, fikabröd osv. Men A. gillar rabarberpaj och det blev en bit över från igår så idag har vi fikat.



Stella skrutt fick en piggelin istället för paj...



Jag gillar vaniljsås..


Min nya sommarduk (inte struken ännu, sorry mamma)



Idag gjorde jag också i ordning på balkan...





Nu när allt planerande för bröllopet är över känner jag att orken har börjat att återvända till att pyssla hemma. Å jag trivs, jag tycker om att gå hemma och styra.

Love.

/M.

Kommentarer
Thereisa säger:

Nu ser jag, jätte fin... verkligen... föresten... kan du ta med tidningarna och programmet till Personalmötet imorn kanske? Kram

2009-06-08 | 20:29:37
virre säger:

vilken fin blogg du har gjort..jag fattat inte hur man gör..kan du tipsa lite kanske...nu när ni landat lite kanske vi kan ses på ö.förskolan någon dag med åsa och linus...vad tror du om det?? kram

2009-06-08 | 20:43:35
Bloggadress: http://lejonhjarta.blogg.se/
virre säger:

jo vi har oxå en del denna vecka. jonte ska döpas på lördag..men måndag låter toppenbra...vi kan höras mer om saken..kram

2009-06-08 | 20:53:35
Bloggadress: http://lejonhjarta.blogg.se/
Petra & Emil säger:

Rabarberpaj är ju bland det godaste man kan äta!! Vilka underbara bilder i headern på bloggen!!

2009-06-09 | 08:19:41
Bloggadress: http://familjenkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback