25 härliga år!

Fattar inte var tiden tar vägen.

Har varit i Varberg i helgen och hälsat på det lilla underverket Charlie. Så himla söt är han!
Å det är ju inte heller helt fel att träffa brollan och lilla Fridis. Alltid lika mysigt. :D

På hemvägen idag stannade vi till i Gränna och åt middag. Stella var på resturang igen och för henne börjar det att likna vardag. Hon har hängt med runt på resturanger hela sommaren å fler lär det ju bli. I fredags var hon i Söderköping med mormor och morfar och åt middag på Östens stjärna.

Jag säger då det. Lyxunge. Fast igår blev det ju i och för sig bara korv utanför Ge-kås i Ullared. Haha.

Nu har det lilla underbarnet somnat i sin säng och jag får tid till att blogga.

Ja just ja jag fyller 25 år idag också. Har inte riktigt fattat det. A. och jag ska fira lite mer i morgon istället han jobbar ju till tio idag. Väntar på att han ska komma hem. Saknar honom till tusen.

I morgon blir det marängsvisch och någon god mat. Härligt härligt...

Igår var A. och Jag med i tidningen också....Kärlek.



Love.

/M.

Kommentarer
Elin Ö säger:

Så vackra!! O grattis igen!

2009-07-13 | 09:35:32
Jenny å Engla säger:

Grattis i efterskott.. Härligt bara halvvägs till 50 nu då ;-)

Vad fina ni var i tidningen..

2009-07-16 | 21:23:32
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback