Yes

Två saker som jag känner har tyngt mig ett tag har blivit avklarade den här veckan...
  • Nu har vi sålt bilen
  • Jag har hittat min bröllopsklänning
Det känns så jäkla skönt. Bilen fick vi väl inte ut max för men det är ju bara skönt att bli av med den innan besiktningen och skatten kommer.

Sen till bröllopsklänningen äntligen har jag hittat en som känns fin! Självklart blev det den som jag kände för från början som jag provade typ först av alla. Jag hyr klänningen så lite kommer vi undan men det går ändå på 4700 kr. Det är ju inte billigt direkt. Ska hyra en klänning till Stella därifrån också tror jag. Såå söt kommer hon att bli.

I veckan ska vi gå till Lagos och prova kläder till A. Han måste ju också bli fin. Eller som han säger:

- Din brudbukett kostar mer än att hyra mina kläder, det säger väl lite om vems dag det är. 

Å det har han väl rätt i.....Men det är ju VÅR dag. Det ska bli så mysigt.






Ska nog ringa ett samtal till som jag har funderat över.

Love.

/M.

Kommentarer
Petra & Emil säger:

Åh vad kul att du äntligen hittat klänningen!! Du får berätta hur den ser ut! Fredag förmiddag har jag redan planer, ska till kyrkan då min kusin tar sjuksköterskeexamen! Nästa vecka kanske, mån lunch? KRAM

2009-01-06 | 15:10:57
Bloggadress: http://familjenkarlstrand.blogg.se/
elin Ö säger:

åhh va spännande me klänningen!!

2009-01-06 | 15:56:17
Åsa säger:

Tjooohoo. Va skönt att det löst sig honey. Jag lääängtar så efter er dag, du kommer vara vackrast. Puss puss kärlek

2009-01-06 | 20:09:14
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
Hanna säger:

Klart det är ER dag, men jag kommer nog ägna dej mest uppmärksamhet=)

Kram!

2009-01-07 | 17:36:22
Bloggadress: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback