Yeaaa

Hon har somnat i sin säng. Nu får vi se när lilla grynet vaknar....hon var rejält trött efter att hon somnade, vi hade en kamp på en halvtimme innan nämligen. Men nu sover hon.....peppar peppar.






Idag har hon inte haft någon feber och humöret har varit på topp. Vi har hemma å fixade för i morgon kommer Stellas kompisar Theo och Emil på besök. Dom ska leka och vi mammor tjattra. Till kvällen kommer syjunta-tjejerna på besök och då vankas lite vin och ost tillsammans med stickningen så klart.

Jo, det här med efternamnet. Det är så att bland annat min mamma anser att vi bör ta A.s efternamn eftersom det traditionellt brukar vara så. Men jag gillar inte riktigt hans efternamn ihop med mitt namn och till Stellas passar mitt mycket bättre. A. håller med och är villig och ta mitt efternamn så det är från släkten som protesterna kommer. Men vi har ju redan bestämt oss. Det blir mitt efternamn. Så det så.

Nu ska jag fixa ordningen lite på tvätten sedan städa toaletten så det är fräscht tills vi får besök i morgon.

Love.

/M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback