Veckan i bilder

Jag har ju varit dålig med att uppdatera mina inlägg med bilder. Så nu har jag äntligen laddad kameran så nu kör vi ett bildmaraton över veckan som varit.



Stella å jag var på promenix förra söndagen. Det var en härlig dag och vårjackan åkte på.




Här äter vi mammas hemlagade köttfärslimpa, med potatis och brunsås. Mumma. Lägg märke till nya minen.



Mitt hår innan hårfärgningen.



Ewe in action. Här är det mammas tur att stylas.



Stella var själklart med men än måste inte hon klippas :D



Mitt hår efter.



Mamma efter, blev lite mer svart i håret. Snyggt tycker jag.



I torsdags var det storstädning och Stellas nya matta fick äran att läggas på nytvättat golv. Här leker farmor och Stella.



Jag vet inte vem som hade roligaste, farmor eller Stella.



Åh så var det fredag. Självklart hade Stella dagen till ära klänning på sig.



Åh humöret var det inget fel på.


Det var allt för idag. Hörs i morgon..

Love. / M.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback