Tiden går...fort

Helllooooo

Shit har riktigt kommit igång med Fenix-köret nu. Har varit där tre gånger denna vecka. Vi har sjungit och lekt, sen har vi fikat och haft det bra.

A. och jag träffade lite nytt folk när vi väntade barn, så himla skoj. Och två av dom var jag med och fikade i måndags. Det är alltid lika roligt att lära känna nya människor och sen var det ju tipptopp nu eftersom vi fick barn typ samtidigt. Detta innebär att vi är mammalediga och kan gotta oss med att vara hemma om dagarna och gå och ta en fika. På måndag är det träff igen vilket denna gång innebär lunch hemma hos oss. Får fundera på vad jag ska göra men det lutar åt en god sallad.

Igår var min personliga frisör hemma hos oss. Hon klippte mig, sen A. sen mamma. Helt sjukt bra när någon kan komma hem och fixa ens hår. Jag å Ewe diskuterade lite frisyrer till bröllopet och nu är vi typ överens så nu återstår bara att testa lite favoriter så får vi se.

Ahh hade tänkt att lägga in lite bilder men nu funkar inte kameran.

Får ta det en annan dag.

Love.


/M.




Kommentarer
Petra & Emil säger:

Ser fram emot måndagens träff!! Ska bli kul att se hur ni bor också! KRAM

2009-01-15 | 10:04:24
Bloggadress: http://familjenkarlstrand.blogg.se/
Åsa säger:

Tjohoo. Idag har vi varit på hörseltest med L, han fick Godkänt... så himla skönt. Hoppas vi kan ses snart. Puss

2009-01-15 | 12:12:33
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback