Tack Hanna!




Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.

Lycka till! Jag skickar denna award vidare till följande:


Åsa
Josefine
Elin A
Hanna
Jenny
Petra


Love

/ M.

Kommentarer
jen säger:

jag börjar imorgon och då har jag mitt certifieringsprov direkt på morgonen så jag borde sitta hemma och plugga nu istälelt för att sitta på jobbet.. usch.. ;)

2009-01-11 | 14:25:16
Bloggadress: http://onlyjenny.blogg.se/
Åsa säger:

Heeellooo. Vart håller du hus?, inte bloggat på länge ju. Nästa vecka börjar Jens jobba, kommer bli tomt... men då kan vi börja umgås lite mer kanske :) Pusskraaaaam kärlek

2009-01-14 | 13:09:22
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback