Lördag

Stella sitter på golvet och drar i en klädhög. Vilket innebär att jag får tid att blogga. Måste säga att Blondinbella var en besvikelse igår. Mycket bättre att läsa vad hon gör än att lyssna till henne. Jag hejar nog på Morgon Alling. Tyckte att han hade sväng i höfterna + att jag älskade tippen när jag var liten och det sitter väl i.


Var på stan igår och handlade kläder åt Stella. Det blev en munkjacka, en mössa och en t-shirt allt ihop på Polarn. Lite snål rea men bättre än inget. Tröjan hon har på bilden ovan har hon fått av sin mormor, inköpt just i Frankrike. På den står något sådant. Kan ingen franska men typ:

Hej, mitt namn är drottningen här är det jag som bestämmer.

Sötnos!  Idag väntar promenad med kompis.

Love 

/M. 

Kommentarer
Jensa säger:

Tippen! Just ja! Ja som har funderat och funderat och funderat på va fan han va me i. De va ju skitbra. Man va ju stolt medlem i Tippen-klubben lixom :D Man fick ju den där snygga orangea kepan o allt :)

2009-01-10 | 16:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback