Jobbar...

Är på jobbet nu. Var på stan förut med A. och Stella. Vi var och fikade med A.s kompisar och medan dom tog en kaffe till sprang jag runt lite på stan. Köpte en par nya solbrillor. Tänk vad glad man blir av lite shopping, köpte en tröja på gina också men kände mig inte riktigt nöjd nu när jag provade den. Blir nog att lämna tillbaka den i morgon. Vi får se.

Missar värsta festen ikväll. Men gamla kompis från förr fyller 25 år och ska ha värsta gallajet med sen pojkvän! Verkligen skitsynd att missa med tanke på hur mycket folk som var bjudna och det var länge sen som jag träffade alla. Men jag hoppas ni får en toppenkväll vännen!!!

I morgonbitti blir det nämligen jobb igen ... men bara att tänka på pengarna.

Visst var det härligt med sol idag?? Love it.

Ikväll ska jag krypa upp i soffan och titta på melodifestivalen och äta Hasselnötsglass :D




Jag i min ungdom, hittade bilden på jobbdatorn....vilken kvallité.. 

Love,

/M.

Kommentarer
Ströbaek säger:

Tiden då man var glad att kameran hade 2.0 megapxlar.

Nu är man sur om ens mobil inte har 5.1 megapxlar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback