Fika på stan och nytt badrum

Var i valet och kvalet i morse om jag skulle åka till Maxi och handla handdukar på Hemtex (50%) som öppnar där idag. Kom sedan fram till att jag inte orkade det. Tog mig istället ner på stan för att fika med toppenmammorna och deras knoddar. Alltid lika roligt att ses. Fick då reda på att Hemtex i city också valt att rea sina handdukar och blev självklart superglad.

Stod på Hemtex och velade fram och tillbaka om vilken färg på handdukar jag skulle välja.
Jag hade tidigare köpt ett rosa doftljus och en rosa tvål till badrummet. Visste att A. inte skulle godkänna detta, men jag struntade blankt i honom som hämnd för tidigare i morse (en annan historia). 

Men såhär blev resultatet.






  


Tänk vad lite handdukar kan göra...

Love.

/M.

Ps. inte bara handdukarna är rosa här hemma, även Stella ibland.



Kommentarer
Petra & Emil säger:

SÅ snyggt det blev!! Henrik gillar generellt inte färger så han var teksam både till turkosa handdukar och gröna gardiner - men han vänjer sig nog ;-) TACK för igår!! Ha en skön helg! KRAM

2009-02-27 | 08:31:26
Bloggadress: http://familjenkarlstrand.blogg.se/
Jensa säger:

Men hallå! Tom jag vet att det ALLTID är REA på Hemtex! ;D

2009-02-28 | 13:29:23
svansen säger:

Det blev superfint=D

Pööööss

2009-03-02 | 14:17:45
Bloggadress: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback