Åh äntligen fredag...

Nu ska jag bara jobba två dagar på två veckor å det känns helt underbart. Det ska bli så skönt att få vara lite ledig!

Å hur underbart är det inte att det äntligen har kommit lite snö! I love it!


Anders å Stella klär granen!


Resultatet. Nu har vi en liten fin gran i vårt vardagsrum.


Åh sen skrev vi julkort!


Å så har vi slagit in paket, Stella tejpar på ett eget papper.




Åh så fick vår underbara tjej en förtidig julklapp. Vi ville inte släpa med oss dockmöbeln till landet eller Åby. Å gud så uppskattad den var.

Å jag å Anders fick kaffe hela kvällen lång.

 

Å sen fick Findus och Dockan också vara med å fika.

 

I morgon ska vi åka till Ljungsbro till min kusin å ha lite lilljul, men istället för julmat så äter vi taccos, det ska bli så mysigt.

 

 

Å jag avslutade torsdagkvällen med att få parkeringsböter fast att det i gårdagens NT stod att det var fri parkering. Snacka om att jag blev upprörd. Så nu har jag överklagat. Får se vart den historien slutar.

 

Trevlig helg.

 




Kommentarer
Hanna säger:

Men fru Lind, julkorten va ju sista dagen igår ju att posta!

Jag fick böter förra veckan, men hade ingen anledning att överklaga tyvärr...

PUSS

2009-12-18 | 19:43:50
lejonheart.blogspot.coml säger:

så härligt det ser ut där hemma med gran, fika och allt vad det är.. skönt att du är ledig nu så du kan vila upp dig ordentligt.. men hur i hela helvete kunde du få parkeringsböter... idioter.. rätt där mickis..ÖVERKLAGA uta bara fään... kram på dig gumman och ett megastort GOD JUL till hela familjen från oss...kram

2009-12-18 | 20:49:11
Åsa säger:

Myyyyyyys. Hoppas överklagan går igenom. GOD JUL på er vänner, vi ses på Linusens kalas. Puss

2009-12-19 | 22:29:46
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
jenny med familj säger:

Verkligen mysiga bilder =) träligt med p böter.. håll oss uppdaterade ang överklagan.. hihi så fin lilla stella är ;-) kram

2009-12-22 | 22:03:55
Bloggadress: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback